Skip to content
::: Domovská stránka » Novinky » Informační systém QI » Nová aplikace QI Helpdesk
Nová aplikace QI Helpdesk
Informační systém QI
Středa, 26 Září 2012 11:10

Na začátku října 2012, společně s vydáním verze QI 77.2, bude spuštěna nová aplikace QI Helpdesk. Maximálně urychlí a zefektivní vyřizování požadavků Vašich zákazníků a zároveň zvýší úroveň poskytovaných služeb. Zpracování dotazů a reklamací bude přehledné a pohodlné.

Řešení pracuje ve dvou rozhraních – na internetu přes QI portál a v informačním systému QI. QI portál slouží jako sběr požadavků od Vašich klientů, zároveň zde klient pomocí přístupových práv sleduje, jak je jeho požadavek postupně řešen. Nastavení přístupu může být jak pro registrovanou společnost, tak jednotlivce.

Portálová část je propojena s informačním systémem QI, kde je pod příslušným evidenčním číslem požadavek veden a je zde zaznamenávaná diskuze s historií požadavku. Z formuláře požadavku je možnost přímo generovat úkoly, procesy a akce, například s postupem řešení reklamace. K požadavku se zároveň automaticky připojí příloha z portálu, v QI můžete k požadavku také připojit telefonát, poznámky, jakýkoli soubor. Kompletní historie požadavku zůstává zachována a je možné dále data vyhodnocovat.

Aplikací Helpdesk  QI získáte spokojeného klienta, kterému jste schopni jeho požadavky rychle splnit a zároveň zefektivníte práci svých zaměstnanců.